2016-11-17

Zarządzenia 2015r.

Zarządzenia 2015r.
Zarządzenie nr 88/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 87/2015 w sprawie przeprowadzenia przetargu pisemnego o ograniczonego na sprzedaż ciągnika rolniczego URSUS C-360 i powołanie komisji przetargowej.

Zarządzenie nr 86/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015 rok.

Zarządzenie nr 85/2015 w sprawie wykorzystanie i rozliczenia paliwa pojazdów UG Brzyska.

Zarządzenie nr 84/2015 w sprawie zmiany do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 83/2015 w sprawie powołania Komisji odbioru drogi Lipnica Dolna.

Zarządzenie nr 82/2015 w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie na rzecz Gminy Brzyska darowizny nieruchomości stanowiącej własność prywatną.

Zarządzenie nr 81/2015 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji na 2015.

Zarządzenie nr 80/2015 w sprawie zmian w składzie Komisji inwentaryzacyjnej.

Zarządzenie nr 79/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 78/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 77/2015 w sprawie projektu budżetu Gminy Brzyska na2016 rok oraz w sprawie projektu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzyska na lata 2015-2020.

Zarządzenie nr 76/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 75/2015 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 40/1/2012 Wójta Gminy Brzyska z dnia 29.09.2012r. W sprawie wprowadzenia zasad rachunkowości stosowanych w Urzędzie Gminy w Brzyskach dla potrzeb realizacji Projektu „PseAP-Podkarpacki System e-Administracji Publicznej w ramach 3 osi priorytetowej;” Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013”.

Zarządzenie nr 74/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 73/2015 w sprawie powołanie gminnej komisji Urbanistyczno- Architektonicznej

Zarządzenie nr 72/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 71/2015 w sprawie wyznaczenia osób do ochrony lokali wyborczych do Sejmu RP i Senatu RP w czasie przerwy w głosowaniu w dniu 25 października 2015 spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami.

Zarządzenie nr 70/2015 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 68/2012 Wójta Gminy Brzyska z dnia 12.11.2012 w sprawie wprowadzenia Procedur obsługi dokumentów finansowo- księgowych Projektu „Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych na terenie gminy należących do związku Gminy Dorzecza Wisłoki” nr KIK/66 realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy stosowanych w Gminie Brzyska.

Zarządzenie nr 69/2015 w sprawie powołania koordynatora gminnego i operatów informatycznej obsługi OKW na terenie Gminy Brzyska w wyborach do Sejmu i Senatu RP zarządzonych za dzień 25.10.2015.

Zarządzenie nr 68/2015 w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych.

Zarządzenie nr 67/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 66/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 65/2015 w sprawie wyznaczenie na terenie Gminy Brzyska miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych.

Zarządzenie nr 64/2015 w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. szacowania strat poniesionych w gospodarstwach rolnych.

Zarządzenie nr 63/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 62/2015 w sprawie zmian o budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 61/2015 w sprawie określenia materiałów planistycznych niezbędnych do opracowania projektu budżetu Gminy Brzyska na 2016r.

Zarządzenie nr 60/2015 w sprawie odwołania ze składu obwodowej komisji do spraw referendum.

Zarządzenie nr 59/2015 w sprawie zmiany do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 58/2015 w sprawie wyznaczenia osób do ochrony lokali komisji do spraw referendum ogólnokrajowego w czasie przerwy w głosowaniu w dniu 6 wrzesień 2015r. Spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami.

Zarządzenie nr 57/2015 w sprawie powołania koordynatora gminnego i operatów obsługi informatycznej Obwodowych Komisji ds. referendum dla przeprowadzenia głosowania w referendum ogólnokrajowym zarządzonych na dzień 6 września 2015.

Zarządzenie nr 56/2015 w sprawie powołanie komisji do odbioru robót budowa i modernizacja dróg dojazdowych.

Zarządzenie nr 55/2015 w sprawie odwołania ze składu obwodowej komisji wyborczej.

Zarządzenie nr 54/2015 w sprawie zmiany do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 53/2015 w sprawie przedstawienie informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz informacji o kształtowaniu się WPF Gminy Brzyska za 1 półrocze 2015r.

Zarządzenie nr 52/2015 w sprawie powołania obwodowych komisji ds. referendum na terenie Gminy Brzyska dla przeprowadzenia referendum ogólnokrajowego na dzień 6 września 2015.

Zarządzenie nr 51/2015 w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzyska.

Zarządzenie nr 50/2015 w sprawie zmian w składzie Komisji Inwentaryzacyjnej.

Zarządzenie nr 49/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015.

Zarządzenie nr 48/2015 w sprawie wyrażenie zgody na przyjęcie na rzecz Gminy Brzyska darowizn nieruchomości stanowiących własność prywatną.

Zarządzenie nr 47/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 46/2015 w sprawie podania do wiadomości publicznej wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.

Zarządzenie nr 45/2015 w sprawie świadczenia usług wywozu nieczystości ciekłych oraz osadów z przydomowych oczyszczalni ścieków na rzecz mieszkańców gminy Brzyska.

Zarządzenie nr 44/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 43/2015 w sprawie powołania komisji do odbioru robót na drogach „Granice III” w Błażkowej, „Strebikowa” w Ujeździe.

Zarządzenie nr 42/2015 w sprawie powołania komisji do odbioru robót pn. budowa studni głębinowych na terenie gminy Brzyska.

Zarządzenie nr 41/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 40/2015 w sprawie powołania komisji do odbioru przydomowych oczyszczalni.

Zarządzenie nr 39/2015 w sprawie wyznaczenia dodatkowych dni wolnych od pracy w 2015r.

Zarządzenie nr 38/2015 w sprawie odwołania ze składu obwodowej komisji wyborczej.

Zarządzenie nr 37/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 36/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 35/2015 w sprawie powołania Komisji Konkursowej do rozstrzygnięcia konkursu ofert w zakresie kultury i sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego na 2015r.

Zarządzenie nr 34/2015 w sprawie odwołania ze składu komisji wyborczej.

Zarządzenie nr 33/2015 w sprawie organizacji Systemu Wykrywania i Alarmowania (SWA) na terenie Gminy Brzyska.

Zarządzenie nr 32/2015 w sprawie przedłożenia sprawozdania finansowego gminy Brzyska za 2014 r.

Zarządzenie nr 31/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 30/2015 w sprawie wyznaczenia osób do ochrony lokali wyborczych w czasie przerwy w głosowaniu w dniu 10 maja 2015r. spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami.

Zarządzenie nr 29/2015 w sprawie podania do wiadomości publicznej wykazu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzyska przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym.

Zarządzenie nr 28/2015 w sprawie podania do wiadomości publicznej wykazu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzyska przeznaczonych do zamiany.

Zarządzenie nr 27/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 26/2015 w sprawie powołania koordynatora gminnego i operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych na terenie Gminy Brzyska w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015r.

Zarządzenie nr 25/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 24/2015 w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych na obszarze Gminy Brzyska w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 10 maja 2015r.

Zarządzenie nr 23/2015 w sprawie powołania komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby wydawania dowodów osobistych.

Zarządzenie nr 22/2015 w sprawie powołania komisji przetargowej.

Zarządzenie nr 21/2015 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 20/2015 w sprawie przeprowadzenia kontroli rozliczeń paliwa środków transportowych stanowiących własność Urzędu Gminy Brzyska.

Zarządzenie nr 19/2015 w sprawie wykorzystania i rozliczenia paliwa pojazdów Urzędu Gminy Brzyska

Zarządzenie nr 18/2015 w sprawie uzupełnienia składu OKW.

Zarządzenie nr 17/2015 w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie darowizny nieruchomości stanowiącej własność prywatną.

Zarządzenie nr 16/2015 w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie na rzecz Gminy Brzyska darowizn nieruchomości stanowiących własność prywatną.

Zarządzenie nr 15/2015 w sprawie powołania komisji przetargowej do postępowania pn. ,,Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów zmieszanych zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach usytuowanych przy budynkach należących do Urzędu Gminy oraz cmentarzach”

Zarządzenie nr 14/2015 w sprawie przedłożenia Radzie Gminy Brzyska i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Rzeszowie sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy Brzyska za 2014 r. wraz z informacją o stanie mienia gminy.

Zarządzenie nr 13/2015 w sprawie zasad sporządzania arkuszy organizacji szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brzyska na rok szkolny 2015/16.

Zarządzenie nr 12/2015 w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie darowizny nieruchomości stanowiącej własność prywatną.

Zarządzenie nr 11/2015 w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu projektów, których celem jest realizacja zadania własnego polegającego na tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi sportu w Gminie Brzyska w 2015r.

Zarządzenie nr 10v w sprawie zmian do budżetu gminy na 2015r.

Zarządzenie nr 9/2015 w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzyska.

Zarządzenie nr 8/2015 w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.

Zarządzenie nr 7/2015 w sprawie ustalenia podstawowych założeń i kierunków działania w zakresie bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej Gminy Brzyska w 2015r.

Zarządzenie nr 6v w sprawie określenia zestawienia zbiorczego planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Brzyska oraz planu finansowego zadań zleconych oraz wielkość dochodów budżetu państwa, realizowanych przez gminę..

Zarządzenie nr 5/1/2015 w sprawie organizacji szkolenia obronnego.

Zarządzenie nr 5/2015 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu projektów, których celem jest realizacja zadania własnego polegającego na tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi sportu w Gminie Brzyska w 2015r.

Zarządzenie nr 4/2015 w sprawie ustalenia planu finansowego urzędu jednostki samorządu terytorialnego –Urzędu Gminy Brzyska.

Zarządzenie nr 3/2015 w sprawie zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

Zarządzenie nr 2/2015 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. ,,Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brzyska”.

Zarządzenie nr 1/2015 w sprawie powołania składu osobowego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..