2018-02-02

Uchwały 2018

 

Uchwały XXXVI sesja.

 

Uchwała nr XXXIV/247/18 w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Miasto Jasło a Gminą Brzyska w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

 

Uchwała nr XXXIV/246/18 w sprawie przyznania pomocy de minimis uczestnikom projektu pn. „Instalacja odnawialnych z´ro´deł energii na terenie gmin nalez˙a?cych do Zwia?zku Gmin Dorzecza wisłoki”.

 

Uchwała nr XXXIV/245/18 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2018 rok.



Uchwały XXXIII sesja.

 

Uchwała nr XXXIII/244/18 w sprawie obniżenia wynagrodzenia zasadniczego wójta Gminy Brzyska oraz ustalenia dodatku funkcyjnego i specjalnego.

 

Uchwała nr XXXIII/243/18 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzyska na lata 2018-2022.

 

Uchwała nr XXXIII/242/18 w sprawie zmian do budżetu gminy  na 2018r.

 

Uchwała nr XXXIII/241/18 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2018 roku.

 

Uchwała nr XXXIII/240/18 w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Brzyska za 2017r.

 

Uchwała nr XXXIII/239/18 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy Brzyska za 2017r .

 

Uchwała nr XXXIII/238/18 w sprawie ustalenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych na terenie Gminy Brzyska.

 

Uchwała nr XXXIII/237/18 w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Brzyska.

 

Uchwała nr XXXIII/236/18 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w Brzyskach.

 

Uchwała nr XXXIII/235/18 w sprawie przyjęcia wieloletniego programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem gminy Brzyska.

 

Uchwała nr XXXIII/234/18 w sprawie zatwierdzenie raportu ekonomiczno – finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzyskach.

 

Uchwała nr XXXIII/233/18 w sprawie zatwierdzenia rocznego  sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki zdrowotnej w Brzyskach.


 

Uchwały XXXII sesja.


Uchwała nr XXXII/232/18 w sprawie: wyrażenia zgody na zawarcie umowy partnerskiej w celu realizacji projektu pn. „ Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska.


Uchwała nr XXXII/231/18 w sprawie powierzenia obsługi projektu pn.” Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska „Centrum Usług Wspólnych Gminy Brzyska.


Uchwała nr XXXII/230/18 w sprawie: wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu pn.   „Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.


Uchwała nr XXXII/229/18 w sprawie odstępstwa od zakazu spożywania napojów alkoholowych na terenie gminy Brzyska.


Uchwała nr XXXII/228/18 w sprawie zmian do budżetu gminy.




Uchwały XXXI sesja.


Uchwała nr XXXI/227/18 w sprawie przyjęcia „Gminnego programu wspierania rodzin na lata 2018-2020”.


Uchwała nr XXXI/226/18 w sprawie zakupu nieruchomości przez Gminę Brzyska należącej do prywatnego właściciela położonej w Błażkowej , Gmina Brzyska.


Uchwała nr XXXI/225/18 w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowych położonych w Błażkowej, Gmina Brzyska na rzecz Gminy Brzyska stanowiące własność prywatną.


Uchwała nr XXXI/224/18 w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzyska w 2018r.


Uchwała nr XXXI/223/18 w sprawie przyjęcia „Programu usuwania materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Brzyska wraz ze szczegółową inwentaryzacją”.


Uchwała nr XXXI/222/18 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzyska „Błażkowa II”.


Uchwała nr XXXI/221/18 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzyska.


Uchwała nr XXXI/220/18 w sprawie podziału Gminy Brzyska na stałe obwody głosowania, ustalenia ich  numerów i granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.


Uchwała nr XXXI/219/18 w sprawie podziału Gminy Brzyska na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów  oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym.


Uchwała nr XXXI/218/18 w sprawie zmian Statutu Gminy Brzyska.


Uchwała nr XXXI/217/18 w sprawie zaciągnięcia pożyczki „pomostówki” na wyprzedzające finansowanie projektu pn.” Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki”. I przesłana do RIO.


Uchwała nr XXXI/216/18 w sprawie zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie projektu pn.” zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w miejscowości Wróblowa”.


Uchwała nr XXXI/215/18 wsprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej gminy Brzyska.


Uchwała nr XXXI/214/18 w sprawie zmian do budżetu gminy.




Uchwały XXX sesja.


Uchwała nr XXX/213/18 w sprawie przyjęcia stanowiska Rady Gminy Brzyska w przedmiocie wyboru wariantu rozbudowy drogi krajowej nr 73 wraz z budową obwodnic Pilzna, Brzostka, Kołaczyc i Jasła na odcinku Pilzno-Jasło.


Uchwała nr XXX/212/18 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej działek położonych w Błażkowej, stanowiących własność gminy Brzyska.


Uchwała nr XXX/211/18 w sprawie wyrażenia zgody na podpisanie porozumienia między gminnego pomiędzy Gminą Miasto Jasło a gminą Brzyska w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.


Uchwała nr XXX/210/18 w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej gminy Brzyska i przesłana do RIO.


Uchwała nr XXX/209/18 w sprawie uchwały budżetowej na 2018r.


Uchwała nr XXX/208/18 w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..