2017-05-09

Zarządzenia 2017

Lp.

                         ZARZĄDZENIA WÓJTA 2017

94.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 rok.

93.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 rok.

92.

W sprawie: powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego nr B.271.11.2017.

91.

W sprawie: norm zużycia paliwa pojazdów na stanie Urzędu Gminy Brzyska.

90.

W sprawie: wprowadzenia do ewidencji księgowej majątku Gminy – gruntów dla potrzeb ewidencji.

89.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 rok.

88.

W sprawie: zatwierdzenia diagnozy potrzeb edukacyjnych dotyczących publicznych szkół podstawowych.

87.

W sprawie: zasad opracowania planu dystrybucji preparatów stabilnego jodu na wypadek wystąpienia zagrożenia radiacyjnego w gminie Brzyska.

86.

W sprawie: ustalenia opłaty za świadczenie usługi odbioru nieczystości płynnych i odpadów o kodzie 20, 03, 04.

85.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 rok.

84.

W sprawie: ustalenia zasad i wysokości opłat za wynajem pomieszczeń w budynkach jednostek oświatowych funkcjonujących na terenie Gminy Brzyska.

83.

W sprawie: powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego.

82.

W sprawie: wyrażenia zgody na przyjęcie na rzecz Gminy Brzyska darowizny nieruchomości.

81.

W sprawie: wyrażenia zgody na przyjęcie na rzecz Gminy Brzyska darowizny nieruchomości.

80.

W sprawie: przyjęcia na rzecz Gminy Brzyska darowizny nieruchomości.

79.

W sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej (rocznej) składników majątkowych jednostki.

78.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 rok.

77.

W sprawie: projektu uchwały budżetowej Gminy Brzyska na 2018 rok oraz w sprawie projektu uchwały WPF Gminy Brzyska na lata 2018-2022.

76.

W sprawie: ogłoszenia naboru partnera spoza sektora finansów publicznych do projektu 92.

75.

W sprawie: zmian do budżetu na 2017 rok.

74.

W sprawie: standardu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Brzyska.

73.

W sprawie: powołania Komisji przetargowej na wynajem lokalu użytkowego w Wróblowej.

72.

W sprawie: powołania Komisji odbioru Domu Ludowego w Kłodawie.

71.

W sprawie:  podania do publicznej wiadomości wykazu lokalu przeznaczonego pod wynajem.

70/1

W sprawie: zmian do budżetu państwa n 2017 r.

70.

W sprawie: zmian do budżetu państwa n 2017 r.

69.

W sprawie: określenia materiałów planistycznych niezbędnych do opracowania projektu budżetu Gminy Brzyska na rok 2018 i projektu uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018-2022.

68.

W sprawie: powołania Komisji do odbioru robót drogowych prowadzonych przez Gminę Brzyska w 2017r.

67.

W sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego nr B.271.8.2017.

66.

W sprawie: zmian do budżetu państwa n 2017 r.

65.

W sprawie: odbioru remontu cmentarza w Błażkowej.

64.

W sprawie: zmian do budżetu państwa n 2017 r.

63.

W sprawie: powołania Komisji do odbioru zad. „Głębkowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Błażkowej”.

62.

W sprawie: powołania Komisji do odbioru zad. :Przebudowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Brzyska”.

61.

W sprawie: powołania Komisji do odbioru wyk. dróg dojazdowych do gruntów rolnych.

60.

W sprawie: przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzyska za I półrocze 2017 r.

59.

W sprawie: powierzenia stanowiska dyr. Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Błażkowej

58.

W sprawie: powierzenia stanowiska dyr. Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzyskach

57.

W sprawie: powierzenia stanowiska dyr. Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wróblowej

56.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 r.

55.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 r.

54.

W sprawie: powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania nr B.271.7.2017

53.

W sprawie: powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania nr B.271.6.2017

52.

W sprawie: zmian do budżetu państwa n 2017 r.

51.

W sprawie: powołania komisji egzaminacyjnej.

50.

W sprawie: zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzyska.

49.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 r.

48.

W sprawie: powierzenia pełnienia obowiązków dyrektora w Publicznym Gimnazjum w Błażkowej.

47.

W sprawie: udzielenia Panu Wojciechowi Janidze pełnomocnictwa do jednoosobowego  działania w zakresie zarządzania jednostką organizacyjną Gminy Brzyska i gospodarowania powierzonym mieniem. 

46.

W sprawie: powierzenia stanowiska dyrektora ZS w Wróblowej.

45.

W sprawie: powołania składu osobowego komisji ds. szacowania zakresu i wysokości strat w gospodarstwach rolnych.

44.

W sprawie: powołania komisji ds. ustalenia szkód i szacowania strat powstałych w skutek intensywnych opadów deszczu.

43.

W sprawie: zatwierdzenia konkursu na stanowisko dyrektora ZS w Wróblowej.

42.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 r.

41.

W sprawie: komisji konkursowej.

40.

W sprawie: wykazu działek do sprzedaży.

39.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 r.

38.

W sprawie: ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Wróblowej

37.

W sprawie: wadium na sprzedaż działki w Błażkowej  1311/9

36.

W sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia przetargu.

35.

W sprawie: ustalenia ceny wywoławczej na sprzedaż działki 1311/9 w Błażkowej.

34.

W sprawie: udziału Gminy Brzyska w wojewódzkim treningu wykrywania i alarmowania w ramach ćwiczeń Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, pt. „WISZA 2017”.

33.

W sprawie: zmiany zarządzenia Nr 100/2016 Wójt Gminy Brzyska z dn.30. 12.2016 r. w sprawie wprowadzenia zasad rachunkowości pn. „ Głęboka modernizacja energii budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzyska”.

32.

W sprawie: zmiany Zarządzenia nr 99/2016 Wójta Gminy Brzyska z dn. 30.12.2016 r. w sprawie wprowadzenia zasad rachunkowości stosowanej w Urzędzie Gminy dla potrzeb realizacji projektu: „Poprawa dostępności i jakości systemu edukacji w szkołach na terenie Gminy Brzyska”.

31.

W sprawie: zmiany do ZWG Nr 29/2017 w sprawie zmian do budżetu gminy

30.

W sprawie: przedłożenia sprawozdania finansowego gminy Brzyska za 2016 r.

29.

W sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 r.

28.

 

27.

w sprawie: powołania Komisji Konkursowej do rozstrzygnięcia konkursu ofert w zakresie kultury i sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego na 2017 rok.

26.

w sprawie: podania do wiadomości publicznej wykazu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzyska przeznaczonych do sprzedaży.

25.

w sprawie: powołania stałej komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 2017r.

24.

w sprawie: ustalenia terminu dodatkowego dnia wolnego od pracy w 2017 r. w Urzędzie Gminy Brzyska.

23.

w sprawie: ustalenia minimalnych stawek czynszu za dzierżawę gruntów należących do Gminy Brzyska. 

22.

w sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 r.

21.

w sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego nr 13.271.1.2017

20.

w sprawie: zmiany do Zarządzenia Nr 18/2017 Wójta Gminy Brzyska w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 rok.

19.

w sprawie: przedłożenia Radzie Gminy Brzyska i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Rzeszowie sprawozdania roczne z wykonania budżetu Gminy Brzyska za 2016 rok wraz z informacją o stanie mienia gminy.

18.

w sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 rok.

17.

w sprawie: ogłoszenia wyników otwartego konkursu projektów, których celem jest realizacja zadania własnego polegającego na tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi sportu w Gminie Brzyska w 2017r.

16.

w sprawie: zmian do budżetu gminy na 2017 rok.

15.

w sprawie: instrukcji postępowania przy doręczaniu przesyłek  własnych Urzędu Gminy Brzyska, Rady Gminy Brzyska na terenie Gminy Brzyska.

14.

w sprawie: ustalenia podstawowych założeń i kierunków działania w zakresie bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej Gminy Brzyska w 2017 roku.

13.

w sprawie: ogłoszenia otwartego konkursu projektów, których celem jest realizacja zadania własnego polegającego na tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi sportu w Gminie Brzyska W 2017r.

12.

w sprawie: wyrażenia zgody na przyjęcie na rzecz Gminy Brzyska darowizny nieruchomości.

11.

w sprawie: zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego

10.

w sprawie: ustalenia planu finansowego urzędu obsługującego jednostkę samorządu terytorialnego – Urzędu Gminy Brzyska.

9.

w sprawie:  określenia zestawienia zbiorczego planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Brzyska; planu finansowego zadań zleconych; planów finansowych wyodrębnionych rachunków dochodów jednostek budżetowych  zgodnie z art. 223 ustawy o finansach publicznych; wielkości dochodów budżetu państwa, realizowanych przez gminę.

8.

w sprawie: powołania Zespołu zadaniowego ds. ustalenia liczby osób bezdomnych na terenie Gminy Brzyska.

7.

w sprawie: szkolenia obronnego Gminy Brzyska.

6.

w sprawie: wyznaczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach do realizacji zadań z zakresu wsparcia kobiet w ciąży i rodzin „Za Życiem”.

5.

w sprawie: powołania Komisji do weryfikacji złożonych przez mieszkańców deklaracji przystąpienia do projektu pod nazwą: „Instalacje systemów odnawialnych źródeł energii na terenie należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki”.

4.

w sprawie: ustalenia wysokości opłat za wynajem wyposażenia Domu Ludowego w Błażkowej.

3.

w sprawie: ustalenia wysokości opłat  za wynajem wyposażenia Domu Ludowego w Kłodawie.

2.

w sprawie: powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa sali gimnastycznej przy SP w Brzyskach Projekt pn.. „Poprawa dostępności i jakości systemu edukacji w szkołach na terenie gminy Brzyska” – nr RPPK.06.04.03.18-0075/15.

1

w sprawie: zmiany zarządzenia Nr 24/2011 w sprawie powołania zespołu interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie w gminie Brzyska.

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..