2016-11-16

Uchwały 2013

Uchwały XXXVII sesja.

Uchwała nr XXXVII/247/13 w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego usprawniającego do korzystania z pomocy objętej dofinansowaniem w ramach wieloletniego programu wspierania gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020.

Uchwała nr XXXVII/246/13 w sprawie przystąpienia do wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania”Pomoc państwa w zakresie dożywiania „ na lata 2014-2020”.

Uchwała nr XXXVII/245/13 w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rady Gminy i planu pracy stałych komisji Rady Gminy na 2014r.

Uchwała nr XXXVII/244/13 w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2014r.

Uchwała nr XXXVII/243/13 w sprawie powołania komisji Socjalnej.

Uchwała nr XXXVII/242/13 w sprawie powołania komisji Rozwoju i Promocji Gminy.

Uchwała nr XXXVII/241/13 w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej.

Uchwała nr XXXVII/240/13 w sprawie powołania Komisji Budżetowej.

Uchwała nr XXXVII/239/13 w sprawie przyjęcia aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy Brzyska na lata 2014-2020.

Uchwała nr XXXVII/238/13 w sprawie zatwierdzenie i przyjęcia do realizacji projektu pt.”Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Uchwała nr XXXVII/237/13 w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

Uchwała nr XXXVII/236/13 w sprawie przyjęcia gminnego programu rozwiązywania problemów alkoholowych na 2014r.

Uchwała nr XXXVII/235/13 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej gminy Brzyska na 2013r.

Uchwała nr XXXVII/235/13 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej gminy Brzyska na 2013r.

Uchwała nr XXXVII/234/13 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2013r.


 
Uchwały XXXVI sesja.
Uchwały 271-233.



Uchwały XXXV sesja.
Uchwały 221-226.



Uchwały XXXIV sesja.

Uchwała nr XXXIV/220/13 w sprawie organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej szkół dla których Gmina Brzyska jest organem prowadzącym.

Uchwała nr XXXIV/219/13 w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego.

Uchwała nr XXXIV/218/13 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXXIV/217/13 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2013r.



Uchwały XXXIII sesja.

Uchwała nr XXXIII/216/13 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXXIII/215/13 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2013r.

Uchwała nr XXXIII/214/13 w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn”Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzyska”.

Uchwała nr XXXIII/213/13 w sprawie zaciągnięcia pożyczki pomostowej.



Uchwały XXXII sesja.

Uchwała nr XXXII/212/13 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie ramowego porozumienia dotyczącego wspólnego działania przy realizacji zadań z zakresu ochrony przeciwpowodziowej.

Uchwała nr XXXII/211/13 w sprawie: wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXXII/210/13 w sprawie nabycia na mienie komunalne nieruchomości.

Uchwała nr XXXII/209/13 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXXII/208/13 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2013r.

Uchwała nr XXXII/207/13 w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Brzyska za 2012r.

Uchwała nr XXXII/206/13 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brzyska za 2012r.


 
Uchwały XXXI sesja.

Uchwała nr XXXI/205/13 w sprawie zmiany do Uchwały nr XXX/191/13 Rady Gminy Brzyska z dnia 29 kwietnia 2013r w sprawie zmian do budżetu gminy na 2013r.

Uchwała nr XXXI/204/13 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o współpracy przy realizacji projektu pn”Jasielska Strefa Usług Publicznych”.

Uchwała nr XXXI/203/13 w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie czasu użyczenia nieruchomości na rzecz Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Liwocz w związku z realizacją projektu „ATLAS” - Aktywna Turystyka Ludności Atrakcyjnym Szlakiem”.

Uchwała nr XXXI/202/13 w sprawie wyrażenia zgody na użyczenie nieruchomości na rzecz Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „LIwOCZ” w związku z realizacją projektu „ATLAS- Aktywna Turystyka Ludności Atrakcyjnym Szlakiem”.

Uchwała nr XXXI/201/13 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXXI/200/13 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2013r.


 
Uchwały XXX sesja.

Uchwała nr XXX/199/13 w sprawie określenia inkasentów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia wynagrodzenia za inkaso.

Uchwała nr XXX/198/13 w sprawie ustalenia wynagrodzenia wójta Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXX/197/13 w sprawie ustalenia zryczałtowanych diet dla sołtysów wsi z terenu gminy Brzyska.

Uchwała nr XXX/196/13 w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzyska w 2013r.

Uchwała nr XXX/195/13 w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXX/194/13 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXX/193/13 w sprawie zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków  pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

Uchwała nr XXX/192/13 w sprawie zmiany wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Brzyska.

Uchwała nr XXX/191/13 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2013r.

Uchwała nr XXX/190/13 w sprawie zmian Statutu SPZOZ w Brzyskach.

Uchwała nr XXX/189/13 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego SPZOZ w Brzyskach.



Uchwały XXIX sesja.

Uchwała nr XXIX/188/13 w sprawie zmiany wzoru dekaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Uchwała nr XXIX/187/13 w sprawie zmiany Uchwały nr XXV/155/12 Rady Gminy Brzyska z dnia 28 listopada 2012r w sprawie terminu częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXIX/186/13 w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty na terenie Gminy Brzyska.

Uchwała nr XXIX/185/13 w sprawie uchwalenia zmian Statutu Związku Gmin Dorzecza wisłoki w Jaśle.

Uchwała nr XXIX/184/12 w sprawie zatwierdzenia realizacji projektu pod tytułem „Czas na aktywność w gminie Brzyska” w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Uchwała nr XXIX/183/13 w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2014r.

Uchwała nr XXIX/182/13 w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych  na terenie Gminy Brzyska,których właścicielem lun zarządzającym jest Gmina Brzyska oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.

Uchwała nr XXIX/181/13 w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie gruntów gminnych służebnością przesyłu dla przeprowadzenia sieci telekomunikacyjnej.

Uchwała nr XXIX/180/13 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy  finansowej gminy Brzyska.

Uchwała nr XXIX/179/13 w sprawie zmian do budżetu gminy na 2013r.


 
Uchwały XXVIII sesja.

Uchwała Intencyjna nr XXVIII/178/13 w sprawie wyrażenia zgody na podjecie czynności mającej na celu budowę drogi gminnej łączącej drogę powiatową nr 1313R relacji Jasło-Jodłowa z drogą gminną nr ewid.190 w Dąbrówce.

Uchwała nr XXVIII/177/13 w sprawie podziału gminy Brzyska na stałe obwody głosowania,ustalenia ich numerów i granic, oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.

Uchwała nr XXVIII/176/13 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Miasto Jasło dotyczącego realizacji zadania publicznego w zakresie lokalnego transportu zbiorowego.

Uchwała nr XXVIII/175/13 w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej gminy Brzyska.

Uchwała nr XXVIII/174/13 Uchwała budżetowa na 2013r.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..